Aim

We don't want to impress, we are not professionals:), we don't want to brag...all we want is to show you our pics and share our passion; all comments are regarded as constructive whether positive or negative:).

luni, 1 octombrie 2012

Making cakes and cookies

 

I've had such a hectic schedule that I couldn't find the time to post but here I am finally (thanks to BM, who's always reminding me about this blog) with a few pics. BM promised me some pics as well and I'll post them as soon as I get in touch with her. Barbie decided to make Kelly some sweets so she asked a friend to tag along and help her with the preparations. Enjoy!
 
 








2 comentarii:

  1. Ce imi dioramele tale. Papusile Kelly sunt adorabile. Imi place foarte mult si rochia alba pe care o poarta Barbie. Sunt marfa si stativele pt papusi. In alta ordine de idei vroiam sa te rog si pe tine si pe Alina sa intrati si sa va da-ti si voi cu parerea la articolul: http://papusilemele.com/2012/09/26/intalnirea-colectionarilor-de-papusi-din-romania-editia-toamna-2012/
    Ar fi frumos daca am reusi sa ne unim cu toti si sa facem o intalnire mai mare de colectionari de papusi,gen o mica conventie, ca sa putem sa atragem atentia si celor de la Mattel ca si in Romania sunt iubitori de Barbie si poate pe viitor sa aduca si la noi Barbie Colelctor la preturi accesibile si sa avem si noi o conventie oficiala Barbie cum e cea din America sau Italia. Ideea e ca ar trebui sa ne strangem cat mai multi ca sa reusim sa facem ceva in directia asta. Poate va ganditi si veniti si voi cu idei :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pt aprecieri Doru si da...tare ne-am dori si noi o intalnire a colectionarilor insa binenteles ca programul ar fi o problema....eu una lucrez si sambata deci mi-ar fi foarte greu. Chiar si asa, nu zic nu pana nu se stabileste ceva. Oircum, tare mi-as dori.....

      Ștergere