Aim

We don't want to impress, we are not professionals:), we don't want to brag...all we want is to show you our pics and share our passion; all comments are regarded as constructive whether positive or negative:).

marți, 9 octombrie 2012

BM's autumn photo shoot

Since I haven't found the necessary time to take proper care of my gals and post pics of them, feast your eyes on BM's latest photo shoot. This girl can make outfit of corn!!!! Congratz BM, here's showing me that Barbie furniture ain't all I thought it would be. PS: I would kill for those dolls! (especially the brunette....who is she?) (more photos to come these days or else I'll have no material, yet I'm hoping for a miracle break to spend some time with my girls....)













4 comentarii:

  1. Sunt superbe Alina. Imi plac foarte mult pozele, sunt foarte reusite. Negresa din prima poza mi se pare bestiala. Ce frumoasa e. Sabina papusa bruneta e Generation Girl Ana din 1999. Poarta rochia de la Disney Gypsy Dancing Esmeralda

    RăspundețiȘtergere
  2. ms doru,mi-o doream de ff mult timp....am gasit-o pe okazii..mai am cateva modele care mi se doresc ff mult...poate imi voi face pana la urma si eu cont de ebay,ca sunt ff ieftine loturile de negrese...iar bruneta nu o stiam nici eu..am primit-o cadou de la o prietena draga in tinuta din poza...

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricum imi place foarte mult cum le-ai aranjat, arata ca niste printese africane. Ma gandesc ca in timp ca sa nu se vestejeasca ai putea sa incerci sa inlocuiesti cu material, poate cu in. Legat de ebay transportul e destul de mult, mai ales la loturi mari. Trebuie sa iei in considerare si taxele de la noi. De exemplu in Buc, daca optez pt transportul mai ieftin cand ridic coletul mai platesc 2-3 lei spatiu de depozitare, 4,7% din valoare coletului (am impresia ca asta era procentul pentru papusi) si TVA din valoarea coletului. Daca alegi sa iti trimita express ajunge intr-o saptamana si este mai scump. Dar si aici daca valoare coletului depaseste 150$ trebuie sa platesti taxe. Am observat ca la noi cine are de vanzare papusi negrese se arunca la pret :(. Sa speram ca poate pe viitor o sa se aduca si la noi si alte papusi, si eu sper mai ales papusi collector dar sa le aduca la preturi rezonabile. Poate o sa reusim sa atragem atentia celor de la Mattel cu planurile de a organiza o mica conventie :D

    RăspundețiȘtergere
  4. le-am imbracat asa doar pt pozele acestea..nu raman asa,in legatura cu ebay,vroiam strict pe cel din uk,nu din america...loturile din anglia au taxa de transport rezonabila,din cate am inteles...si ajung si repede prin posta romana..cu engresele am facut o prostie amre ca mi-am pus poze din coelctie pe picasssa,si asta a declansat o isterie generala...si atunci normal ca si preturile cresc enorm....in legautra cu acea conventie...nu stiu...din punctul meu de vedere slabe sanse...mai ales ca e vb de romania...ar fi frumos..

    RăspundețiȘtergere