Aim

We don't want to impress, we are not professionals:), we don't want to brag...all we want is to show you our pics and share our passion; all comments are regarded as constructive whether positive or negative:).

marți, 16 octombrie 2012

BM's outdoor gathering....

BM's dolls decided to give it a last go at the sunny weather. It's cold outside but they still manage to look gorgeous in the pics:). I must admit there are a few dolls I'd like to put my hands on!!! BM always manages to make a good pic out of a doll and....whatever the environment has to offer her, that's why I sometimes feel narrow minded:) because I never take such good photos, even if I have many embelishments for my scenes. I think I lack imagination. Congratz' BM!














9 comentarii:

  1. Sunt de aceasi parere cu tine Sabina, pozele Alinei mi se par foarte reusite. Imi place in special cea cu zane si cea cu cei doi Ken. Zici ca sunt in excursie. Vad ca o ai si pe Tiana. Mi se pare adorabila. Felicitari pt noile papusi, daca sunt achiziti recente, si pentru poze

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms doru,noua este numai printesa tiana,restu de am de mai demult..de mult mi-o doream,mi-au palcut mult desenele...acum am boala pe merida,cu toate ca nu e negresa....este in dinoland cu 80lei parca...insa nu mi se pare extrem de reusita..si e intr-o cutie care da papusii un aer ieftin...dupa parerea mea...mi-ar placea sa fie in altfel de cutie.mi-am laut din dino land un personaj din twilight,deoarece sunt mare fan...si are o cutie ff frumoasa....astept poate aduc si papusi merida in altfel de cutii....

      Ștergere
    2. Si mie imi palce foarte mult Merida. Felicitari pt papusa Twilight. Care dintre personaje este? Ca am vazut ca cei de la Mattel au tot scos. Nici mie nu imi place Merida care se gaseste la noi. E produsa de Mattel. Foarte reusita mi s-a parut Merida facuta chiar de cei de la Disney Store. Este si articulata ca papusile Fashionista.

      Ștergere
    3. l-am luat pe edward preferatul meu,l-am gasit la reducere..la 60lei....fiind ultima bucata,am vazut pe net varianta papusii merida cu mama ei...mai astept poate apare si la noi ceva asemanator....daca nu astept reducerile la dinoland....:)

      Ștergere
  2. Hello from Spain: these pictures are very nice. Your dolls are very pretty. You are doing a great job. You are very creative. Keep in touch

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai au si Barbie Basics in Dinoland? Eu am cumparat din Cluj acum cativa ani... la noi nu exista magazinul
    ;(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da eu am vazut cateva,mai este si negresa cu par scurt,si ken negru,cateva blonde si o roscata,cred k am vazut...eu imi doresc ff mult negresa,si ken negru...dar niciodata nu reusesc sa adun 220-240lei....dar ma pot uita si va pot spune...depinde ce papusa va intereseaza

      Ștergere
  4. Mi se par foarte scumpe, aveti dreptate , la Cluj anul trecut erau pe la 160 lei si abia am putut sa-mi iau, ca eram in concediu . Totusi m-ar interesa Kayla, aia cu breton din seria Jeans :
    http://www.flickr.com/photos/nexira/7697594848/.
    Restul care mi-au placut le-am gasit pe parcurs, dar pe ea nu.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu duminica ma duc de obicei la cumparaturi ,ma uit sa vad...

    RăspundețiȘtergere