Aim

We don't want to impress, we are not professionals:), we don't want to brag...all we want is to show you our pics and share our passion; all comments are regarded as constructive whether positive or negative:).

joi, 13 septembrie 2012

BM's doll boxes!


'Bet you don't find it an interesting title....but wait!There's more to it! I'm always complaining about lack of boxes for my dolls, especially the ones I found in flea markets or the ones received when I was a child. Thanks to BM, now I could make my own "original" boxes for my dolls (provided that I find an outfit for them which is close to the original). Voila! BM's dolls in boxes made by her using cheap doll boxes and a good printer.I think it's a great idea!













3 comentarii:

  1. Felicitari Alina sunt foarte frumoase. Mi se pare foarte interesanta ideea cu cutiile. Si eu am neveoie de cutii pt cateva din papusile mele. Super idee, cred ca o sa o folosesc si eu :p

    RăspundețiȘtergere
  2. mie tot timpul mi-a placut sa fac altceva...unii poate considera de prost gust,nu sunt toate cutiile perfecte...ca nu prea gasesc pzoe suficient de mari,dar eu personaal sunt multumita.ideeae ca nu vreau sa mi se distruga papusile de la praf,etc,incuraand vom posta intreaga mea coelctie...cutii ieftine gasesti la auchan,sunt papusi la 3,99lei,si sunt destul de incapatoare...zic eu....sunt cutiile incare sunt papusile cara balerina si skipper aiasatena.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi de pont. O sa merg pe la Auchan daca sunt asa ieftine. Si eu vreau sa imi protejez papusile in cuti. Asa ca stiu cum te simti. Oricum nu conteaza originea cutiei atata timp cat papusa in interior este protejata

    RăspundețiȘtergere