Aim

We don't want to impress, we are not professionals:), we don't want to brag...all we want is to show you our pics and share our passion; all comments are regarded as constructive whether positive or negative:).

luni, 3 septembrie 2012

Pool Party at BM'S

 Although autumn's practically here, the sun seems not to want to leave therefore BM took her dolls to a pool party to enjoy a serving of sun rays! Her girls had lots of fun along with two male partners:)) who entertained them...At least you can't blame the girls for being a bunch of stiffs:).. I'd say they're rather...outgoing!






















6 comentarii:

  1. Foarte reusite pozele. Chiar zici mai degraba ca e vara si nu ca vine toamna :). Imi place la nebunia papusa negresa cu costumul Baywatch. Si Camp Barbie. E foarte deosebita cu parul mai deschis la culoare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. camp barbie a suferit o schimbare cam nereusita,am incercat sa ii ondulez parul si l-am pus pe scobitori,si a iesit un par ciufulit,si l-am si uscat asa,si cu palca nu il mai pot indrepta,ca nu suporta parul ei placa.cu negresa cu costum de bai baywatch la fel. negresa in costum de baie rosu are suvitele lipite ,cele blonde,si nici nu se vede urat ,am lipit parul cu silicon cald,si nu cade

      Ștergere
    2. Ai incercat sa le indrepti parul cu apa fiarta? Eu asa reconditionez parul daca i-au papusi mai ciufulite. La fel le fac si parul cret. Sabina trebuie sa stie sigur de acesta metoda :D. Dupa ce le indrepti parul poti sa incerci sa il refaci cret daca nu iti place cum a iesit. Cea cu costumul de baie baywatch e Purpule Panic Christie. Chiar e foarte frumoasa

      Ștergere
  2. Doru,desi stiu de metoda, te rog sa ma crezi ca mereu mi-a fost teama sa o aplec pe iubitele mele:))...stiu in teorie,nu si in practica:))...nu stiu cand voi avea curajul sa incerc,dar sa stii ca odata si odata tot trebuie sa o fac!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. voi incerca eu metoda,sa vad ce rezultat obtin...

      Ștergere
    2. Pe mine nu m-a dezamagit metoda pana acum :D

      Ștergere